[Calypso-maint] o zi buna

dr.werner14@gmail.com chiugochristiana at gmail.com
Wed Jul 10 15:28:59 BST 2024

Atentie: Beneficiarul fondului,

am fost autorizați de către Banca de Investiții a Uniunii Europene din
Londra și FMI să investigăm motivul deportării inutile a fondurilor
autorizate legal.

Într-adevăr, am analizat toate obstacolele și problemele care au însoțit
tranzacția dvs. incompletă și incapacitatea dvs. de a face față taxelor de
transfer percepute pentru opțiunile de transfer trecute,

Consiliul de administrație al Băncii Mondiale și al Fondului Monetar
Internațional (FMI) Washington, D.C., în cooperare cu Departamentul de
Trezorerie al SUA și cu alte agenții de investigație relevante din Statele
Unite, a ordonat Unității noastre de Plăți Externe, Banca de Investiții a
Uniunii Europene din Londra, să convertească o compensație. fond în valoare
de   (1.500.000,00 USD) și
transfer în contul dvs. bancar prin transfer bancar.

În timpul investigației noastre, am fost îngroziți să constatăm că fondul
dvs. a fost întârziat în mod inutil de către funcționarii unei bănci
corupte care încercau să vă redirecționeze fondurile către conturile lor
private.

Și astăzi dorim să vă informăm că fondul dvs. a fost depus la Banca de
Investiții a Uniunii Europene din Londra, de asemenea, gata de transfer
către dvs.,

Cu respect.
Dr.WERNER HOYER
directorul executiv al Băncii Europene de Investiții
Președinte al Băncii Europene de Investiții, Int
vizitați pagina noastră de confirmare Website: www.eib.org

Așteptăm cu nerăbdare colaborarea dumneavoastră urgentă.