[Debian-astro-maintainers] $ 4.8m Dárcovské prostredky pro vás.

teste at placein.com.br teste at placein.com.br
Thu Feb 21 01:13:35 GMT 2019

Ahoj

Vyhrála jsem americkou loterii v hodnote 40 milionu dolaru USD a
jménem mne a mé dcery, která trpí rakovinou, celí nestabilnímu
zdraví a mé pozdejší manželce, která zemrela rakovinou. , rozhodli
jsme se, že tento nový rok poskytne 4 800 000 dolaru peti štastným
lidem.

Vzhledem k tomu, že naše ruce jsou od roku 2012 napjaté, abychom
tyto financní prostredky poskytli kvuli zdravotním problémum,
rozhodli jsme se vybrat pet štastlivcu, kterí by rozdelili tyto
financní prostredky na pomoc chudým a komunite, která potrebuje.

Dárcovské referencní císlo: BIB/AVL017/28392

Odpovezte mi na více informací.

Tom crist
Nadace Audrey a Tom