[Debian-astro-maintainers] RE

Seko Shamte ojforte at gmail.com
Thu May 27 17:02:51 BST 2021

Hartelijke wensen,

Ik heb u deze brief een maand geleden gestuurd, maar ik weet niet zeker of
u hem hebt ontvangen, aangezien ik geen antwoord van u heb gekregen.

Ik ben Barrister Seko Shamte, een persoonlijke advocaat van mijn overleden
cliënt die omkwam bij een dodelijk auto-ongeluk met zijn gezin en een
bedrag van 9,3 miljoen euro achterliet op een bank in mijn land. Het is de
Bank die mij heeft gemandateerd om de nabestaanden van dit niet-opgeëiste
fonds ter beschikking te stellen om confiscatie te voorkomen, vandaar dat
ik contact met u heb opgenomen.

Advocaat Seko Shamte.