[Debian-astro-maintainers] Hej

Simonetta Deiss couchepin equip at chacbonila.com
Wed Apr 26 09:10:47 BST 2023

--
Jag hoppas att du mår bra.

Frid vare med er, var ni än är.

Jag är en From gammal Guds kvinna som bryr sig om de behövande
levnadsvillkoren (gatubarn, hemlösa, föräldralösa och resten som följer
med det), så jag bestämde mig för att sätta en glimt av hopp och ett
leende i ansiktet på alla dessa behövande genom vänlighet

Syftet med denna åtgärd kommer att vara att ge stöd till dessa utsatta
människor, särskilt i byar, provinser och förorter, stadsdelar övergivna
av lokala myndigheter och även de fattiga som lider av allvarliga
sjukdomar.

Om du är tillgänglig för att hjälpa mig att utföra denna ädla gudomliga
uppgift, vänligen svara mig för att ta reda på mer.

Medel finns redan tillgängliga för detta projekt.

MÅ VÄLSIGNELSERNA VARA