[Debian-Islamic-maintainers] Dr. Paul Vancio

Paul Vancio drpaulvan01 at live.com
Thu Aug 4 14:09:34 BST 2011

Dr. Paul Vancio
Číslo mobilního telefonu: +44-7011173605

Já jsem Dr. Paul Vancio Od Harlsden, North West London, tady v Anglii. I práce pro NatWest Bank Corporation v Londýně. Píši vám z mé kanceláře, která bude mít obrovský přínos pro nás oba. V mém oddělení, jako asistent manažera (Greater London Krajský úřad), jsem zjistil, opuštěné částku 15 milionů liber Velké Britská libra (Great British patnáct milionů liber) v účtu, který patří k jednomu z našich zahraničních zákazníků Pozdní Mr.Terry Ryan Americký občan, který bohužel přišel o život v rovině spadnutí Alaska Airlines letu 261, který havaroval v lednu 31 2000, včetně jeho manželky a jediná dcera.

Volba Vás kontaktovat se vzbudila z geografické povahy, kde žijete, obzvláště vzhledem k citlivosti transakce. a důvěrnost zde. Nyní náš bankovní bylo čekání na některý z příbuzných přijde-až k tvrzení, ale nikdo neudělal. Osobně jsem byl neúspěšný při rozmisťování příbuzným po dobu 2 let, mám usilovat o váš souhlas k vám jako další příbuzný / Bude příjemce na zemřelého tak, že výtěžek z tohoto účtu oceněn na 15 milionů liber být vyplacena na vás.

To bude vyplacena, nebo sdílená v těchto procent, 60% pro mě a 40% na vás. Mám zajištěné veškeré potřebné právní dokumenty, které mohou být použity k zálohování toto tvrzení jsme tvorby. Všechno, co potřebujete, je vyplnit vaše jména na dokumenty a legalizovat to u soudu dokázat, jste zde jako oprávněný příjemce. Všechny Žádám nyní je vaše upřímná Co-operace, důvěrnosti a důvěry k tomu, abychom se podívejte na tuto transakci prostřednictvím. Já vám zaručit, že to bude popraven za legitimní uspořádání, které bude chránit vás z jakéhokoli porušení zákona.

Uveďte, prosím, mi následující: To je velmi URGENT PROSÍM.

1. Jméno a příjmení
2. Váš přímý Číslo mobilního telefonu
3. Kontaktní adresu.
4. Váš věk

S prošla metodický vyhledávání, rozhodl jsem se Vás kontaktovat doufat, že vás najdou tento návrh zajímavé. Prosím o Vaše potvrzení této zprávy a uvedením Vašeho zájmu poskytnou vám více informací. Endeavor dejte mi vědět vaše rozhodnutí co nejdříve.

Prosím, kontaktujte mě přes mou soukromou e-mail: drpaulvan01 at hotmail.com

S pozdravem,
Dr. Paul Vancio
Soukromé Tel: +44-7011173605