[Debian-islamic-maintainers] Contact urgently

Mrs Nadia Mohammed klossalovpascal at gmail.com
Wed Jan 30 11:25:23 GMT 2019

Vážení Dobrý deň Moje meno je Remi Marius,

S radosťou vás budem informovať o mojom úspechu pri prevode týchto
finančných prostriedkov v spolupráci s novým partnerom z Paraguaja.

V súčasnosti som v Paraguaji pre investičné projekty s vlastným
podielom z celkovej sumy. Zatiaľ nezabudla na svoje predchádzajúce
úsilie a snažila sa mi pomôcť pri prevode týchto prostriedkov napriek
tomu, že nám to nejako zlyhalo. Teraz sa obráťte na moju sekretárku v
Togu, jej meno je pani Nadia Mohammedová a jej (e-mail:
nadiamohammedtg at gmail.com) aby som vám poslal vízovú kartu, ktorá bola
zverejnená v hodnote 800 000,00 dolárov z Barclays bank of London,
ktorú som si ponechala za kompenzáciu za všetky predchádzajúce snahy a
snaží sa mi pomôcť v tejto veci. Veľmi som ocenil vaše úsilie v tom
čase. Takže sa môžete dostať dovnútra

dotkol sa mojej sekretárky pani Nadie Mohammedovej a poučila ju, kam
poslať vízovú kartu. Prosím, dajte mi vedieť, hneď to dostanete, aby
sme mohli všetko utrpieť v tej dobe. v tomto momente som veľmi
zaneprázdnená kvôli investičným projektom, ktoré mám a nový partner
majú na dosah, nakoniec si pamätajte, že som zašiel pokyny sekretárke
vo vašom mene, aby som dostal akú kartu a všimol som si, že som
opustil kolík kód a heslo s bankou v Londýne tak

že moja sekretárka nebude mať prístup k vašej vízovej karte, kým sa
nedostane do vašej ruky, takže sa môžete obrátiť s pani Nadiou
Mohammedovou. Vaša suma vám bezodkladne pošle.

S pozdravom,

Remi Marius