[Debian-islamic-maintainers] Üdvözlettel!

Sara Stephen bobokenneth28 at gmail.com
Tue May 14 23:53:06 BST 2019

Üdvözlettel!

Ez a levél meglepetés lehet, mert nem adtál nekem engedélyt erre, és
nem is ismersz engem, de mielőtt elmondanám magamról, kérem, hogy
kérlek, bocsáss meg nekem, hogy ezt az üzenetet küldted az Ön
engedélye nélkül. Ezt a levelet bizalmasan írom, hisz abban, hogy ha
Isten akarata, hogy segítsen nekem, Isten mindenható áldja meg és
jutalmazza meg bőségesen. Szükségem van egy őszinte és bizalmas méltó
emberre, mint te, hogy ezt a hatalmas átadási projektet bízza meg.

Hadd kezdjem el, hogy helyesen mutassam be neked, a nevem Sara Stephen
Phyllis, amerikai polgár vagyok, Albany New Yorkból, 35 éves, 5,8
magasságú, 53 súlyú vagyok, színemben tisztességes, amerikai nővér
vagyok / fizikai terápia, jelenleg szerződéses munkát végzek
Szíriában, orvosi / segélyszolgálati misszióként dolgozom az USA
hadseregével, jelenleg Szíriában a háborús övezetben, a békefenntartó
misszió miatt a háborús válság miatt Szíriában.

Barátom, mivel értesítettem, hogy valami nagyon fontos, hogy megosszák
veled. Figyelj erre, amikor a katonai csoportjaimmal nyugat-afrikai
országba mentünk, a kormány hatalmas összeget kapott nekünk
szerződésünkért, és részesedése 9 millió dollár volt, most kerestem
segítségedet a részvényem evakuálásához. pénzt, ami $ 9,000,000.00
dollár. a lehető leggyorsabban a helyedre, abban a pillanatban, amikor
mélyen félek elveszteni a pénzeszközöket, kedvesem, ha biztos lehetsz
benne, hogy a pénzeszközeim biztonságban lesznek, amíg a következő
hónapokban nem teljesítem a szolgáltatást. nincsenek kockázatok.

Kedves, a szolgálatom helyzete miatt tartom a pénzeszközöket egy
kincses dobozban, és letétbe helyeztem a biztonsági cégnek családi
elemként, nincs bankszámlám itt, és a szolgáltatásaim miatt nem tudom
átutalni Alapítványunk, mivel minden tevékenységünket figyelemmel
kísérjük, a katonai kommunikáció itt is csak rádióüzenet és internetes
eszközök. Annak érdekében, hogy elkerüljük a pénzeszközök elvesztését
a válság szintje miatt, szilárd megállapodásokat kötöttem a Biztonsági
Társasággal, egyetértettek és ígéretet tettek arra, hogy küldjék
diplomatájukat, hogy a kincses dobozot az általam választott
célállomásra szállítsák.

Kedves, szükségem van az Ön sürgős segítségére, és amikor segítséget
nyújt nekem az alap megszerzésében, személyesen fizetem ki a teljes
alap 40% -át, míg a fennmaradó egyenleg az én városom befektetési
tőkéje, amely még mindig az irányítás alatt lesz, amíg az Találkozom,
kedves, kérem, hogy ne vitassák meg ezt a problémát egy harmadik
félnek, ha bármilyen okod van, hogy elutasítsd ezt az ajánlatot,
kérjük, töröld az összes e-mail beszélgetést veled, mert az információ
szivárgása nagyon veszélyes lesz számomra pozíciója a
szolgáltatásokban.

Kedves, imádkozom, és azt hiszem, nem fogod elárulni a bizalmat, hanem
inkább a saját vérvére vagy üzleti partnere, mivel az alap befektetés
alatt áll. Bár csodálkozhatsz azzal, hogy miért vagyok olyan hamar
felfedve magam, anélkül, hogy annyira mélyen tudnám, jobb, ha
megmutatom neked, és segítesz nekem, mint a pénzeszközök elvesztése a
figyelmen kívül hagyásaimból, annyira félek rám, mert túléltem itt két
bombatámadást, ezért szükségem van a sürgős segítségre.

Minden, amire szükségem van, biztos lehet benne, hogy kényelmesen
kezelheti az érintett összeget (9 000 000,00 dollár.), És hogy én is
bízhatok bennetek. Most biztosítom, hogy soha nem fog csalódni.

Teljesen biztos lehet benne, hogy egyáltalán nincs kockázata ennek az
üzletnek, kezelheti ezt a projektet? adhatok neked ezt a bizalmat?

Köszönöm a megértést, sürgős választ kapnak, remélem, hogy a
magyarázat nagyon világos, de ha további tisztázásra van szüksége,
akkor küldje el kérdéseit, azt várom, hogy hamarabb hallani fogok
tőled. Kérlek, mindig tedd a napi imákat.

Kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot velem, hogy több
magyarázatot és jobb megértést érjen el e-mail címem
(sarastephen4 at gmail.com) segítségével

Tisztelettel,
Sara Stephen Phyllis