[Debian-med-packaging] Masseren van Annicette.

Annicette Massoumeh leopoldtokyo at yahoo.co.jp
Wed Dec 10 04:55:05 UTC 2014

Ik schrijf u thismessage met tranen en verdriet en ik weet
dat deze massage zal u verrassen,

Mijn naam is Miss. Annicette Massoumah, ik ben de enige
dochter van wijlen de heer en mevrouw Toure Massoumah. Wijlen mijn vader was
een vooraanstaande zakenman in West-Afrika. Hij was de eigenaar en directeur
van Massoumeh Investment & Enterprise bedrijf Ivoorkust ook handelen in
Cocao-koffieplantage, invoer). Het is ontmoedigend om te zeggen dat mijn vader
werd vergiftigd tot de dood door zijn zakenpartners tijdens één van hun
zakelijke bijeenkomst.

Mijn geliefde moeder Hawa waaronder mijn broertje Zika, en mijn jongere zusje
Fatim werden allemaal vermoord in Deukoué dorp terwijl ze op de vlucht voor de
politieke crisis / burgeroorlog die was veroorzaakt door de voormalige
Ivoriaanse president Laurent Gbagbo tijdens de 2011-2012 Ivoriaanse politieke
crisis / burgeroorlog.
Voor de dood van mijn vader in PISAM ziekenhuis in Cocody
Abidjan, vertelde hij me van zijn borg gewaardeerd (3,800,000.00 €), die hij
afgezet met mijn naam als de enige erfgenaam van het fonds, alle bewijsstukken
met betrekking tot het geld intact zijn.

Alsjeblieft, ik ben nederig op zoek naar uw hulp om regeling te treffen voor
mij om over te komen naar uw land om mijn onderwijs te bevorderen en ook om een
verblijfsvergunning in uw land veilig voor mij.
Ik ben bereid om u 15% van de totale geld bieden als wijze
van compensatie voor uw inspanning voor hielp me met deze nederige verzoek
omdat ik geloof dat deze transactie binnen enkele dagen zal worden gesloten u
uw interesse betekenen om mij te helpen. Vooruitblikkend naar uw snelle reactie
voor meer details.
Bedankt en gezegend worden:
Annicette.