[Debian-med-packaging] hi

EDWARD HARTNETT barrister.edwardhartnett at gmail.com
Fri Nov 21 17:24:22 UTC 2014

​​
​

*​Drahý příteli. Jsem advokát Edward Hartnett, soukromý právník mého
zesnulého klienta, pan DE Píši vám, protože mandátem, který získala od
banky mého zesnulého klienta, aby zajistil, že jeho fond (USD 7,500,000,00)
je propuštěn pro jeho blízkou nebo jeho nástupce, nebo že banka zabaví
fondu a že mé srdce mě vedlo k napsání k vám. Jsem zde tím, že žádá o pomoc
získat tyto peníze převedeny na vás v míře, která bude dohodnut podle nás
oba. Pokud jste ochotni mi pomoci, Moje číslo je + 228-909-321-85 a je
důvěrně této transakce, a můžete mi prosím zkusit, jestli se můžete dostat
mě na mé lince z vaší země se tak, že můžeme diskutovat více o tomto
nároku, nebo si mě přímo odpovědět na můj soukromý e-mail
(barrister.edwardhartnett at gmail.com <barrister.edwardhartnett at gmail.com>).
Barrister Edward Hartnett (Esq.) Hlavní prokurátor, Lome - Togo*