[Debian-med-packaging] (no subject)

Barr Daniel Adabara barrdaniel177 at gmail.com
Thu Feb 9 13:23:22 UTC 2017

Zdravím příteli,

s ohledem Jsem advokát Daniel Adabara poslal jsem ti dopis, minulý měsíc o
deal / transakce, ale jsem nedostal žádnou odpověď od vás, prosím, pokud jste
připraveni na obchod jen dostat zpátky ke mně hned mám důležitou informaci
pro vy o své dědictví v hodnotě 9,1 milionu dolarů dolarů, který byl
ponechán pro vás vlastního příbuzného (Stella), který zemřel v důsledku
(plíce a průdušky rakoviny), obraťte se na mě, jestli jste připraveni na tento
obchod / transakce pro více informací chci, aby banka převede celkový AMonth na
váš bankovní účet ve vaší zemi,

Barr. Daniel Adabara