[Debian-med-packaging] Ahoj drahý,

Robert kanyga stanlymark4 at gmail.com
Wed Jan 4 07:24:03 UTC 2017

Vzhledem k Estate mého zemřelého klienta,
Ahoj drahý,
Jak se vám dnes daří? Doufám, že v pořádku a dobré. My Dear jsem poslal
tento dopis na vás před měsícem, ale nejsem si jistý, jestli si to,
Neslyšel jsem od vás, a to je důvod, proč jsem to ještě jednou zopakovat.
Jsem advokát Robert Kanyga jsem tuto zprávu pro vás v souvislosti s úmrtím
mého zemřelého klienta, který nese stejné poslední nebo příjmení s vámi, on
zemřel v autonehodě se svou ženou a jednorozený Syn dne 4. z dubna 2008.
Odešel za sumu $ 13,580 milionů dolarů v bance tady v mé zemi. Jsem vás
kontaktovali nároku uložení mého zesnulého klienta, protože máte stejné
příjmení s ním. Všimněte si, bude toto tvrzení se provádí legálně bez
jakýchkoliv následků .. Po neúspěšných pokusech při hledání jejich
příbuzní, rozhodl jsem se vás kontaktovat, Vzhledem k tomu, nesou stejné
poslední nebo příjmení s mým koncem klientem, pro bližší informace
kontaktujte mě na můj oficiální e-mailová adresa; (Robert69bacus at gmail.com)
s následujícími

1. Vaše celé jméno
2. Vaše Kontaktní adresa