[Debian-med-packaging] Hei, rakkaat ystäväni, tarvitsen apuasi

Elinah Ibrahim Coulibaly elinahi4 at aol.de
Thu Jul 20 13:17:53 UTC 2017

Hei, rakkaat ystäväni, tarvitsen apuasi

Salli minun esitellä itseni, olen Miss Elinah Ibrahim Coulibaly 25 vuotta vanha naispuolinen Norsunluurannikon tasavalta, Länsi-Afrikka, olen myöhäisen johtajan tytär Sgt. Ibrahim Coulibaly (yleinen IB). Myöhäinen isäni oli tunnettu Norsunluurannikon sotilasjohtaja. Hän kuoli torstaina 28. huhtikuuta 2011 taistellessaan Norsunluurannikon republikaanien joukkoja (FRCI).

Voit lukea ja tietää isäni kautta tämän linkin kautta: http://www.bbc.com/news/world-africa-13227665

Minun on pakko ottaa sinuun yhteyttä, koska minulla on häpeä kohtelu, jonka saan asunnosta. Hän aikoi ottaa pois kaikki myöhässä olevani isän treasury ja ominaisuuksia minulta rakkaan Isän odottamattomasta kuolemasta, koska äitini kuoli lapsen ollessa ja minua jäi yksin aseeni äidin kanssa huolehtimaan minusta. Samaan aikaan halusin matkustaa Eurooppaan, mutta hän piilottaa matkustusasiakirjani. Onneksi hän ei löytänyt, missä pidin isäni tiedostosta, joka sisälsi tärkeitä asiakirjoja, kuten Isän rahaston tahtoa ja talletustodistusta, joka nimeäni seuraajaksi perii rahat hänen pankkitilillään. Nyt olen tällä hetkellä Burkina Fasossa pakolaisleirillä. Pyrin pitämään pitkäaikaisia ​​suhteita ja investointeja. Isäni siunattu muisti tallensi summan US $ 11.5 Million Bank of Africa täällä Burkina Faso nimeni seuraavana kin.

Olen ottanut yhteyttä pankkiin selvittääksesi talletuksen, mutta sivukonttori kertoi minulle, että myöhässä isäni sijoittaa talletettuun rahastoon ohjeen, jonka on esitettävä ulkomaalainen toimitsijamies, joka auttaa minua sijoitusrahastoon.

Siksi päätän hakea apuasi rahan siirtämiseen pankkitilillesi, kun siirrän sinut maahan ja asettuisi kanssasi. Kun osoitat kiinnostuksenne auttaa minua, annan tilinumeron ja pankin yhteyden, jossa myöhäinen rakas isäni talletti rahat nimeni kanssa lähimmäisensä mukaan. Tarkoitukseni on korvata 30% kaikista rahoista siirron jälkeen avustuksellesi ja loppusumma on sijoitukseni johonkin kannattavaan hankkeeseen, jonka suosittelette minulle, koska minulla ei ole aavistusta ulkomaisista investoinneista.

Kiitos odotuksestasi myönteisestä vastauksestasi tähän sähköpostiviestiin (elinahibrahim at yandex.com). Kun näen vakavuuden auttaa minua ja annan sinulle skype-tilan, voimme puhua videokameralla ja esitän sinulle rahastoon liittyvät asiakirjat.

Vilpittömästi sinun
Neiti Elinah Ibrahim Coulibaly