[Debian-med-packaging] můj přítel

monica monica at uskonet.com
Tue May 30 10:40:24 UTC 2017

Můj drahý,

Jsem Barrister Hector Wilson, z Lomé-Togo, advokát ze zákona, Poslal jsem tuto zprávu dny, ale neslyšel jsem od vás, doufám, že je vše v pořádku s vámi a vaší rodině? Dělám tento návrh pro vás ve vztahu ke smrti mého klienta, který zemřel v dopravní nehodě opuštění sumu 9,6 milionů dolarů, v bance zde. Mám usilovat o váš souhlas k vám jako další příbuzný mé pozdní klienta, protože jste cizinec a máte stejné příjmení s ním tak, že banka bude převádět peníze na vás náš vzájemný prospěch.

prosím, kontaktujte mě s mým soukromým e-mail pro více informací (sirhectorwilson at gmail.com)

S pozdravem,