[Debian-med-packaging] Hej skat

Mrs Rose Higgins rainerleghorn at t-online.de
Sat Nov 11 08:23:22 UTC 2017

Hej skat,

Jeg håber, at denne meddelelse opfylder dig med et godt helbred, jeg ved,
dette brev vil komme til dig som en overraskelse, men jeg beder dig om at
tage din tid og læse den omhyggeligt. Jeg skriver denne besked fra min syge
seng.
Mit navn er fru Rose Higgins, jeg er en 68-årig enke, jeg er en amerikansk
statsborger og en meget religiøs kristen.

Jeg har kæmpet med kræft. Det er på et meget kritisk stadium lige nu, og
jeg er blevet informeret af de medicinske eksperter, at jeg har få uger til
at leve, det har været den mest smertefulde og vanskelige periode i mit
liv, jeg ønsker ikke denne oplevelse til min værste fjende .

Jeg har nogle penge, som jeg arvede fra min sene mand, summen af £ 7,8
millioner britiske pund, der er deponeret i mit navn i en bank i London,
Det Forenede Kongerige. Jeg har brug for en meget ærlig og troværdig
person, der kan bruge disse penge til velgørenhedsværker på mine vegne. Jeg
ønsker ikke at donere disse penge til en etableret
velgørenhedsorganisation, fordi flertallet af dem har vist sig at berige
sig i stedet for at gøre det egentlige velgørenhedsarbejde, som de får
donationer til.

Så jeg vil give disse penge til dig, så du kan bruge den til
velgørenhedsværker. Jeg fandt din e-mail-adresse fra internettet efter at
have søgt og beder til Gud og beder Gud om at vise mig den rigtige person.
Jeg stoler på mine instinkter, og jeg træffer vurderinger baseret på, hvad
mit hjerte fortæller mig. Så jeg tror stærkt på, at du er den rigtige
person til at gøre dette velgørenhedsarbejde, derfor sender jeg denne
besked til dig.

Jeg vil forsikre Dem om, at dette ikke er en stjålet penge, det er rene
penge fri for enhver form for ulovlighed, og der er ingen risiko eller fare
involveret i denne proces. Der vil være ordentlig og legitim overdragelse
af ejerskab, som vil blive håndteret af min advokat.

Du vil tage 25 procent af disse penge til personlig brug og derefter bruge
75 procent til velgørenhedsarbejdet. Jeg har brug for en forsikring fra dig
om, at du vil udføre dette velgørende arbejde med yderste oprigtighed.
Dit hurtige svar vil blive meget værdsat, så jeg kan give dig mere
detaljerede oplysninger.

Med venlig hilsen

Mrs.Rose Higgins