[Debian-med-packaging] Helló

Lahi Ali lahiali23 at freemail.hu
Thu Sep 28 12:53:34 UTC 2017

Helló

A nevem Lahi Ali (Advocate) írtam korábban, de nem
reagál. Szükségem van segítségére a késői ügyfél pénzének lekerülésében
($ 8,500,000 U.S.) és 250 kilogramm aranyat letétbe helyeztek a banknál
Biztonsági szolgálat a biztonságos kezeléshez. Ne feledje, hogy a vezetékneved hasonló
a késői ügyfél családjának vezetékneve, és ezért volt
felvette a kapcsolatot, hogy segítsen nekem visszavenni a nem követelt pénzeket, mert a bank
hivatalos engedélyt adott ki a kedvezményezett nevének benyújtására
vagy elkobozzák és bezárják a számlát, ha nincs válasz.
Ha többet szeretne erről a kölcsönös profitról
tranzakció, kérjük, térjen vissza hozzám sürgősen. A megosztási arányunk áll
50% -50%.
Küldje el nekem sürgősen az adatait.
3) Mobilszám -----------------
Üdvözlettel