[Debian-med-packaging] Od: pán Simone Turner

Mr Simone Turner plataformaimap at municipiolarioja.gob.ar
Wed Feb 28 23:02:40 UTC 2018

Od: pán Simone Turner
Súkromné telefónne číslo: 447 0457 67766
Faxové číslo: 447 0457 65921

Prijmite moje úprimné ospravedlnenie, ak môj mail nespĺňa vaše osobné etiky.

Budem sa predstaviť ako pán Simone Turner; Som občan Panenské ostrovy
Britský pobyt v Londýne. Riaditeľ v sekcii správa účtov, monitorovanie finančnej siete tu v Spojenom kráľovstve.

To je detail toho, čo chcem, aby ste mi pomohli v tom, jeden z našich účtov s Holding bilancie 8 500 000 britských libier.
Bol spiace a nebol prevádzkovaný z môjho vyšetrovania a potvrdenia, majiteľ tohto účtu, cudzinec podľa mena (Dr Hassan Manzoor Hassan), ktorý zomrel s celou svojou rodinou v Sýrii.

Žiadam váš súhlas, aby vám predstavil ako ďalší z príbuzných/bude príjemcovi zosnulého tak, že výnosy z tohto účtu oceňujú (8 000 500 britskej libry šterlingov) môže byť vyplatená (prevod) do vášho súkromného bankového účtu vo vašej krajine.

To bude vyplatená alebo zdieľané v nasledujúcich percentách, 50% pre mňa a 45% na vás, 5% bude použitý pre všetky náklady, ktoré budú vynaložené, všetky potrebné právne dokumenty, ktoré môžu byť použité na zálohovanie tohto tvrdenia budú zabezpečené nás.

Prosím, poskytnite mi nasledujúce, ako máme 7 dní plynúť cez.
To je veľmi veľmi naliehavé, prosím.

1. celé meno.
2. vaše priame mobilné číslo.
3. vaša kontaktná adresa.
4. váš vek.
5. vaše zamestnanie.
6. faxové číslo.

Tento fond sa môže investovať do výroby alebo Agricutural spracovania. Premýšľajte o tom a reagovať späť ku mne.

S pozdravom
Pán Simone Turner.
+ 447 0457 67766