Pozdrawiam was w Jezusie Name.

Eleka Semti Blay ellajoceibaker at yahoo.co.uk
Tue Oct 7 17:52:41 UTC 2014

Pozdrawiam was w Jezusie Name.
Chcę Ci przeczytać ten list bardzo dobrze, bo wiem, będzie niespodzianka po otrzymaniu mojego listu, ale jako sługa Boga żywego powinieneś wiedzieć, że nasze drogi nie jest jego drogi pracował na wiele sposobów, a wszystko wyszło na dobre do tych, którzy wierzą w Jezusa Chrystusa.

Proszę nie ignorować tę wiadomość, ponieważ wybiera się do pracy nad tym projektem.

Jestem pani Eleka Semti Blay z Wielkiej Brytanii, jestem żonaty z Mr.Laatfi Pakoti Blay, zanim umarł na atak ciepła, że trwał tylko 1 dzień.
Mój zmarły mąż był bardzo zamożny biznesmen, a po jego śmierci, odziedziczyłem cały swój biznes i bogactwo.
Ostatnio, mój lekarz stało się dla mnie jasne, że nie może żyć dłużej niż jeden miesiąc, więc teraz postanowiłem podzielić się częścią naszego bogactwa, aby przyczynić się do rozwoju sierocińców w Afryce, Azji, Ameryki Północnej, Południowej Ameryce i Europie dla wszechmogący Bóg zmiłuje się nad moją duszą i duszy męża, kiedy może to nastąpić.

Wybrałem cię, po wizycie w katalogu serwisu i modliłem się o tym, zanim zdecydowałem się oddać część funduszy poprzez ciebie, aby pomóc mniej uprzywilejowanych, jestem gotów oddać sumę 750.000 dolarów (siedemset dolarów Pięćdziesiąt Tysięcy Stany państwowych ) za dzieło Boga. Chcę ten fundusz do wykorzystania w działalności chrześcijańskich, takich jak, domów dziecka, szkół i kościołów chrześcijańskich, za propagowanie słowa Bożego.

Chcę również, aby wiedzieć, że fundusz jest leżący w banku tutaj w Londynie, Wielka Brytania Kiedy słyszę od Ciebie, będę pisać czek na swoje nazwisko, aby umożliwić Ci zarobić fundusz w każdym banku, do wyboru w swoim kraju.
Szczerze modlę się, że ten fundusz, gdy jest w posiadaniu, które będą go używać do celów, jak powiedziałem, ponieważ doszedłem do odkrycia, że nabycie majątku bez miłości jest marnością. Jeśli są chętni, aby pomóc mi obsługiwać ten projekt w swojej okolicy prosimy wysłać do mnie z poniższej informacji, wymienionych poniżej oficjalnie wypisać czek na swoje nazwisko.

Twoje imię i nazwisko /
Twój zawód / Twój Kraj

Jak tylko otrzymam te informacje od Ciebie będę polecić bankowi wystawić funduszu na kontroli, aby umożliwić Ci zarobić Funduszu w dowolnym banku do wyboru w swoim kraju dla ekspansji królestwa Pana naszego Jezusa Chrystusa, ponieważ On mieszka.

Zawsze modlę się, że łaska Pana naszego Jezusa Chrystusa, miłość Boga i dar Boży będzie z Ciebie i Twojej rodziny.

Niech Bóg błogosławi was jak zrobić swoją pracę
Proszę, jeśli nie może być w stanie obsłużyć tego projektu prosimy daj mi znać, pilnie, aby umożliwić mi szukać kogoś innego, że może od razu obsługiwać ten projekt, bo nie mogę zrozumieć, co się ze mną przez kolejne minuty, a to nie jest dobre zrezygnować z tego funduszu w banku, podczas gdy istnieje wiele dzieci cierpiących, bezdomnych dzieci są niepoliczalne.

Czekam tylko swoje pilną odpowiedź.
Twoja siostra w Chrystusie.
Siostra Eleka Semti Blay