pomoz mi přijmout mé zlato./ help me sell the gold in your country.

Anthony Mensah officeofficecosultant at gmail.com
Fri Jan 23 22:36:55 UTC 2015

Chci, aby tento prostředek, i když to nemusí být nejlepší formou
komunikace v záležitostech, jako je tento v důsledku stále
rostoucí nedůvěrou a
nedovolené podvody a podvody spojené s tím, zdá se mi, nemají
jinou možnost, než
využít ji, spolu s tím, že by to mohlo být perfektní způsoben
schopnosti ke splacení čas.

Mé jméno je Anthony Mensah jsem vlastní důstojník pracující zde
na Kotoka
Mezinárodní letiště Accra Ghana západní Afriky., jsem hledal
upřímný zlato dealer nebo kdo ví každý, kdo obchodují na zlato,
které
můžu věřit, že pomoz mi přijmout mé zlato.

Zlato v pochybnost je 55 kg a abych byl upřímný s tebou chytil
zlato z ilegální vývozce na Kotoka mezinárodního letiště Accra
Ghana, když se chystali propašovat do Airline a loď to z
země Budu velmi rád, pokud můžete označit svoji účast na pomoci
me prodat zlato ve vaší zemi.

Děkuji vám a Bůh vám žehnej a rodinu.

S pozdravem

Anthony Mensah

I want to use this medium even though it might not be the best form of
communication in matters like this due to the ever growing disbelief
and
illicit scams and fraud associated with it, I seem to have no choice
than
to make use of it, coupled with the fact that it might be just perfect
due
to the ability to redeem time.

My name is Anthony Mensah am a custom officer working here at kotoka
international airport Accra Ghana west Africa., I am in searching for
honest gold dealer or who knows anyone who deal on gold that I can
trust to
help me receive my gold.

The gold in question is 55 kilograms and to be frank with you I seized
the
gold from the illegal exporter at the Kotoka International Airport
Accra
Ghana when they were about to smuggle it into Airline and ship it out
of
the country I will be very glad if you can indicate your interest to
help
me sell the gold in your country.

Thank you and May God bless you and family.

Best regards

Anthony Mensah