De groeten

Rodrigo venancio smithrichand50 at gmail.com
Fri Mar 17 15:15:27 UTC 2017

De groeten

In een korte inleiding, ik ben advocaat Rodrigo Venancio, uit Portugal
maar momenteel woonachtig in Londen, ik stuurde u een e-mail met
betrekking tot uw
overleden familielid, maar ik heb geen reactie van u ontvangen,
overledene is een burger van uw land met dezelfde achternaam met
je, hij is een exporteur van goud hier in Londen,

uw Brother stierf een paar jaar geleden met zijn familie, het verlaten
van zijn bedrijf
en enorme hoeveelheden geld gestort in UBS Investment Bank hier in
Londen,

Ik ben zijn persoonlijke advocaat en ik heb uw samenwerking, zodat we
kunnen krijgen
het geld van de bank voordat de regering eindelijk grijpen, de
totale bedrag op de bank loopt £ 7.500.000, zal GBP maar ik uitleggen
Meer in detail als ik van u horen