Pieniądze za faktury w 15 minut? Sprawdź jak je dostać >

eFaktoring NFG mailing at mb2bmedia.pl
Thu Dec 13 07:42:55 GMT 2018

My już znamy eFaktoring NFG,

finansowanie
faktur
już od 2,99 zł
za każde 100 zł
pieniądze
w 15 minut
bez zbędnych
formalności,
100% on-line
ponad
150 000 000 zł
sfinansowanych
faktur dla mikroprzedsiębiorców

eFaktoring NFG sprawił, że nie muszę martwić się o brak środków i mogę spokojnie działać realizując
kolejne zlecenie.

eFaktoring NFG daje mi niezbędny spokój. Pieniądze z faktury mam na koncie już w 15 minut.

Dzięki eFaktoringowi NFG wreszcie mam poczucie, że wszystko zależy ode mnie. Mogę na czas opłacać
pracowników, odprowadzać składki i inne zobowiązania.

Wiadomość została wysłana na zlecenie Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A. ul. Danuty Siedzikówny 12,
51-214 Wrocław, Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000610456; NIP: 8951643411. Kapitał
zakładowy 9 270 000 zł, wpłacony w całości
z Biurem Obsługi Klienta. W każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania informacji
handlowych, klikając w link. MB1-M3EKCD