O projekcie

Dariusz Makac dariusz.makac at wacademy.pl
Thu Jan 18 10:30:26 UTC 2018

Dzień dobry,

Znalazłem Państwa firmę w internecie i chciałbym zaprosić Państwa do
wzięcia udziału w naszym projekcie WordPress Academy.

Prowadzimy szkołę graficzną, w której kształcimy w sztuce tworzenia
stron internetowych. Na koniec kursu, na zaliczenie każdy z uczniów musi
wykonać profesjonalną stronę internetową. Obecny kurs dobiega końca,
dlatego mam propozycję wykonania strony internetowej lub sklepu
internetowego za darmo przez naszych uczniów.

Przykładowe prace oraz więcej informacji o projekcie można znaleźć
tutaj: https://www.starflix.pl/przyjaciele-akademii/

Jeżeli mają Państwo pytania, proszę  o odpowiedź na tego maila lub o
kontakt telefoniczny pod numerem +48 660 681 315.

Czekam na Państwa odpowiedź z niecierpliwością. Do usłyszenia!

--
Miłego dnia,

Dariusz Makac
WordPress Academy