Projekt

Michał Banceruk michal at w3academy.pl
Wed Jul 18 11:10:39 BST 2018

Witam,

Zapraszałem Państwa do wzięcia udziału w naszym projekcie WordPress Academy, jednak mój mail nie spotkał się z odpowiedzią. W związku z tym, że w tej chwili trwa druga edycja, chciałbym
zaprosić Państwa ponownie.

Przypomnę, że nasi graficy tworzą strony internetowe, które będą składały się na ich oraz nasze portfolio. Jeżeli wezmą Państwo udział w projekcie jeden z grafików stworzy stronę
internetową lub e-sklep za darmo.

Przykładowe prace oraz więcej informacji o projekcie można znaleźć tutaj: https://w3academy.pl

Jeżeli mają Państwo pytania, proszę o odpowiedź na tego maila lub o kontakt telefoniczny pod numerem +48 660 680 781.

---

Menadżer projektu WordPress Academy
Michał Banceruk
+48 660 680 781