good news

POST OFFICE postoffice78888 at gmail.com
Thu Oct 17 06:43:45 BST 2019

*Vážený majiteľ e-mailu / príjemca,*

*Poslal som vám tento list pred mesiacom, ale nepočul som od vás, nie som
si istý, či ste ho dostali, a preto to znova hovorím. Po prvé, som pani
Christine Lagardeová, riaditeľka Riaditeľka a predsedníčka Medzinárodného
menového fondu.*

*Preskúmali sme skutočne všetky prekážky a problémy spojené s vašou
nekompletnou transakciou a vašu neschopnosť vyrovnať sa s účtovanými
poplatkami za prenos, proti vám, pokiaľ ide o minulé možnosti prevodu,
pozrite si našu stránku, aby ste potvrdili potvrdenie 38 ° 53′56 ″ S 77 ° 2
'39 "W*

*My správna rada, Svetová banka a Medzinárodný menový fond (MMF)
Washington, D.C., v spojení s Ministerstvom financií USA a niektorými
ďalšími relevantnými vyšetrovacími agentúrami tu v Spojených štátoch
amerických. nariadil našej jednotke pre prevod zahraničných platieb, United
Bank of Africa Lome Togo, aby vám vydala kartu VISA, do ktorej bude nahraný
váš prostriedok vo výške 1,5 milióna dolárov, na ďalšie vybratie vášho
fondu.*

*V priebehu nášho vyšetrovania sme so zdesením zistili, že vašu platbu
zbytočne oneskorili skorumpovaní úradníci banky, ktorí sa pokúšajú presunúť
vaše prostriedky na ich súkromné **účty.*

*A dnes vás upozorňujeme, že váš fond bol pripísaný na účet VISA kartou UBA
Bank a je tiež pripravený na doručenie. Teraz kontaktujte tajomníka banky
UBA, ktorého meno je pán Tony Elumelu, e-mail: **elumelut2 at gmail.com
<elumelut2 at gmail.com>**, pošlite mu nasledujúce informácie o doručení vašej
akreditovanej karty ATM VISA na vašu adresu.*

*Vaša krajina pôvodu =======================*

*Vaša domáca adresa =========================*

*Vaše telefónne číslo ========================*

*S pozdravom,*