Assalamulaikum

Dato Siti mdatositi at gmail.com
Thu Sep 26 15:29:29 BST 2019

Assalamulaikum,

Kehidupan saya sangat berbahagia, sehingga saya dikenal pasti telah
menghidapi penyakit kritikal. Saya sedang menjalankan kehidupan
seharian saya dengan perubatan yang sedia ada yang boleh membantu saya
menjalankan kehidupan harian untuk jangka masa pendek dengan selesa.
Saya telah menikmati kehidupan ini dengan selesa tanpa kesusahan. Pada
masa kini, hasrat saya hanya menghitung hari adalah untuk mendermakan
hartanah yang telah ditinggalkan oleh arwah suami saya dan kami tidak
mempunyai waris. Dalam usaha untuk melengkapkan kerja-kerja yang baik
Tuhan Yang Maha Kuasa dan hasrat Suami arwah saya ingin menderma
sejumlah Tiga Ratus Lima Puluh Ribu Great Britain Pounds kepada Anda .Untuk
pengiktirafan  mel ini dan memberitahu saya tentang kewarganegaraan
dan tempat bermastautin anda, peguam saya akan memudahkan proses
untuk pemindahan warisan ini kepada anda. Semoga Allah memberkati anda
kerana anda menggunakan wang ini dengan bijaksana untuk kerja-kerja
amal. Anda boleh menghubungi saya di: mdatositi at gmail.com

Dengan Ikhlas,
Puan Siti Mohd