From Elena

Angeles Elena m.kazuodrake at gmail.com
Thu May 21 04:55:07 BST 2020

Potrebujem vašu naliehavú odpoveď

Moje meno je Angeles Elena, zo Pobrežia Slonoviny, môj neskoro otec uložil
73 kg surového zlata na moje meno v bezpečnostnej spoločnosti ako rodinné
cennosti, teraz hľadám kupca alebo investora, ktorý kúpi alebo použije
peniaze na investovanie do moje meno v zahraničí.

Láskavo pochopte, že môj otec otvorene vyhlásil bezpečnostnej spoločnosti
za osobný majetok, ktorý využijem na investíciu, kedykoľvek mám 20 rokov.
Týmto chcem čestného investora, manažéra alebo opatrovníka, ktorý bude stáť
za mnou, aby zistil, ako sa bude zlato predávať a ako investovať peniaze.

Poznámka: Pošlem vám všetky dokumenty, ktoré dokazujú, že som najbližší
príbuzný, a podrobnosti bezpečnostnej spoločnosti na čo najvyššiu kontrolu.
Čakám na vašu odpoveď, ak máte záujem o firmu, ďakujem

S pozdravom,
Angeles Elena