ftp-master.debian.org Sitesindeki Mailinize Yaptığımız Reklam Teklifimiz Hk.

info at aldimgeldi.net info at aldimgeldi.net
Wed Aug 4 12:53:55 BST 2021

Merhabalar Ben Arzu Siteniz ftp-master.debian.org üzerinde emailinizi gördüğüm için size yazıyorum,

Yerli platformumuzla sitenize Google AdSense'den getirisi daha yüksek reklam alabilirsiniz. Bunun için aldimgeldi.com satış ortaklığımızı deneyebilirsiniz.

Satış ortaklığı reklam modelimizde linkinize tıklayan bir kişi sipariş verdiğinde sipariş tutarının yüzde 15'i minimum limit olmadan haftalık hesabınıza Eft yapılır.

Örneğin linkize tıklayan bir kişi bir ay içerisinde 100₺' lik sipariş verirse 15₺ hesabınıza eft yapılır.

Websitenizde yada sosyal medyada linklerimizi paylaşarak komisyon kazanabilirsiniz.

Aklınıza takılan soru olursa 0546 661 82 14 numaralı whatsapp hattımızdan ulaşabilirsiniz. Dönüşünüzü bekler iyi çalışmalar dilerim.

Detaylar için https://www.aldimgeldi.com/Sponsorluk-Affiliate-Reklam-Marketing-Satis-Ortakligi linki üzerinden bilgi alabilirsiniz.

--
Saygılarımızla/Best Regards,
AldimGeldi A.Ş. Reklam Ekibi