852852385

kelchambers info.kelchambers at gmail.com
Wed Jan 27 13:24:29 GMT 2021

Uwaga moja droga !!!
Wysłałem ten list miesiąc temu, ale nie jestem pewien, czy go dostałeś, nie
miałem od ciebie wiadomości i dlatego ponownie go powtarzam.
Jestem prawnikiem Kelly Brown, składam Ci tę ofertę w związku ze śmiercią
mojego zmarłego klienta noszącego to samo nazwisko, który był moim klientem
przed swoją niefortunną śmiercią, pozostawiając w banku ogromną sumę
13.580.000,00 dolarów. Po nieudanych próbach poszukiwania tam ich krewnych
postanowiłem się z Tobą skontaktować. Mam nadzieję, że dowiemy się więcej o
szczegółach.
Z poważaniem Kelly brown Esq