Wózek dla mnie to tak jak dla osoby chodzącej nogi!

Piotr Gawrysiak info at jedenprocent-pomoc.pl
Fri Jun 25 22:01:24 BST 2021

 Prośbę o wsparcie kieruję do firm, osób prywatnych,

 które są w stanie mi pomóc

 Dzień Dobry

 Nazywam się Piotr Gawrysiak w wieku 23 lat uległem wypadkowi. Mój
kręgosłup został złamany na odcinku piersiowym th 10 z uszkodzeniem
rdzenia kręgowego, co spowodowało paraliż kończyn dolnych oraz brak
czucia od pasa w dół.

 Chwila nieuwagi, wypadek i życie wywrócone do góry nogami... wózek na
całe życie. Przez te wszystkie lata od wypadku przeszedłem wiele
ciężkim chwil. Kilka poważnych operacji (między innymi 3 poważne
operacje kręgosłupa) lata spędzone w szpitalach i rehabilitacji. Ten
wysiłek nie poszedł na marne, mieszkam sam, we wszystkich obowiązkach
daję sobie radę.

 <http://jedenprocent-pomoc.pl/lists/lt.php?tid=BA4vkivF2p+My0lp0KA4CtLnuPpBfC+knIXeccR9SL2LrkcYk+vDI4dBmNKSDKgg>

 Potrzebuję pomocy osób dobrej woli, gdyż moja renta inwalidzka nie
starcza nawet na bieżące opłaty związane z utrzymaniem mieszkania.
Potrzebuję pomocy w zakresie zakupu leków, rehabilitacji oraz w zakupie
wózka inwalidzkiego i innych sprzętów ułatwiających życie. Więcej
<http://jedenprocent-pomoc.pl/lists/lt.php?tid=IoqWDYX1+7mYIA9dZo38ydLnuPpBfD+knIXeccR9SL2LrkcYk+vjI4dBmNKSDKgg>

 Moim priorytetem jest zakup wózka inwalidzkiego.

 Mój dotychczasowy jest stary, i często się psuje.

 Koszt wózka inwalidzkiego to: 13 500,00zł

 Kwota jaką jestem w stanie dostać od instytucji pomocowych to:

 NFZ refunduje 1700 zł

 PCPR refunduje 2550 zł = 4250 zł.

 Ja muszę dopłacić do sprzętu 9 250,00 zł.

 Dla osoby niepełnosprawnej wózek to tak jak dla osoby chodzącej nogi.

 Brakująca kwota do zakupu wózka to jeszcze: 6 400,00zł. Jak uda mi się
uzbierać tą kwotę do będę mógł się starać o pomoc z instutycji
państwowych

 <http://jedenprocent-pomoc.pl/lists/lt.php?tid=o/phI0ubj5KRIWmYGOEGHNLnuPpBfL+knIXeccR9SL2LrkcYk+tzI4dBmNKSDKgg>

 Parę lat temu udało mi się kupić wózek. Niestety nic nie jest wieczne
i trzeba wymienić na nowy. Tak samo, jak każdy chodzący regularnie
zmienia buty, tak samo ja potrzebuję czasowych napraw, konserwacji wózka,
zakup nowego. Bez wózka nie jestem w stanie być samodzielny. Sam też nie
jestem w stanie dokonać zakupu nowego... Koszty przekraczają moje
możliwości, cena sprzętu przyprawia mnie o zawrót głowy..

 Mam też synka, ma dopiero 8 lat mam dla kogo żyć. Potrzebuje mnie, a ja
potrzebuję go. Chcę uczestniczyć w jego życiu, chcę widzieć jak
dorasta, chodzić z nim na spracery a nie ciągle być w domu.

 Darowizna na moje subkonto w Fundacji Avalon

 <http://jedenprocent-pomoc.pl/lists/lt.php?tid=0gCukKY5sjeW5x3LBff7c9LnuPpBfE+knIXeccR9SL2LrkcYk+tjI4dBmNKSDKgg>

 Fundacja AVALON - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym

 BGŻ BNP Paribas Bank Polska S.A.

 nr konta 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001 z dopiskiem na przelewie:
Gawrysiak, 4897

 (jeśli te dane będą na przelewie z całą pewnością darowizna trafi
na moje subkonto) Fundacja pobiera 3% kwoty od przekazanej darowizny na
koszty własne. Reszta trafia na moje wydzielone subkonto.

 <http://jedenprocent-pomoc.pl/lists/lt.php?tid=0gCukKY5sjeW5x3LBff7c9LnuPpBfE+knIXeccR9SL2LrkcYk+tjI4dBmNKSDKgg>

 Moje prywatne konto

 <http://jedenprocent-pomoc.pl/lists/lt.php?tid=BA4vkivF2p+My0lp0KA4CtLnuPpBfC+knIXeccR9SL2LrkcYk+vDI4dBmNKSDKgg>

 Jeśli możesz i chcesz pomóż mi w tym nierównym starciu.

 Piotr Gawrysiak

 mBank

 nr. konta 08 1140 2004 0000 3102 7526 4345

 <http://jedenprocent-pomoc.pl/lists/lt.php?tid=BA4vkivF2p+My0lp0KA4CtLnuPpBfC+knIXeccR9SL2LrkcYk+vDI4dBmNKSDKgg>

 Nie jest łatwo prosić o pomoc, ale każdy może znaleźć sie w takiej
lub podobnej sytuacji. To jest tylko prośba, jeśli nie będziecie mogli
Państwo pomóc to proszę o wykasowanie tej wiadomości lub przesłanie
znajomym.

 Życzę wszystkiego co najlepsze - a przede wszystkim zdrowia, bo jak
widać jest ono najważniejsze. Tak jak w moim przypadku chwila nieuwagi i
zostałem inwalidą do końca życia.

 Kontakt bezpośredni

 <mailto:p.gawrysiak at wp.pl>
<http://jedenprocent-pomoc.pl/lists/lt.php?tid=L1an02f/A4K6+nree09V6tLnuPpBfP+knIXeccR9SL2LrkcYk+vzI4dBmNKSDKgg>