Kryzys w przedsiębiorstwie? Ocal firmę przed upadłością.

Pomoc dla Przedsiębiorców mikolajzaleski at restrukturyzacja-sanacja.pl
Mon Sep 6 09:49:42 BST 2021

Twoje zadłużenie przekracza *pół miliona*?
Nie łam się, nie wszystko stracone! Na co dzień pomagam zawodowo właśnie takim osobom, jak Ty!
Udzielam pomocy firmom, jednocześnie w ramach Tarczy Antykryzysowej, jak i w sądzie.
Jestem licencjonowanym doradcą, który wiele przedsiębiorstw pomógł wyprowadzić na prostą.
Wystarczy, że odpiszesz na tę wiadomość: *OK* i zostawisz do siebie *numer telefonu*, a zacznę pracować bez zbędnej zwłoki!
Mikołaj Zaleski