Pozdrav draga

Diane Soto anthonycarbone5888 at gmail.com
Tue Jul 26 11:39:28 BST 2022

Pozdrav

Moje ime je Diane Soto Ja sam jedino dijete / kći pokojnog inženjera
Fredricka Sota. Moj otac je bio vrlo bogat poduzetnik za naftu i plin.
Također je imao velika ulaganja u sektor nekretnina i poljoprivrede.

Moja majka je umrla s mojom braćom i sestrama u groznoj automobilskoj
nesreći kad sam bio malo dijete. Mog oca su prošle godine otrovali moj ujak
i moji pokojni očevi poslovni suradnici u svrhu preuzimanja vlasništva nad
njegovim farmama i poslovnim imanjima.

Imam iznos od 7,5 milijuna eura koji je moj pokojni otac položio u jednu od
glavnih banaka ovdje s mojim imenom najbliže rodbine jer sam mu jedina kći.

Želim da mi pomognete prebaciti taj novac na vaš bankovni račun u vašoj
zemlji i dovesti me u svoju zemlju da nastavim školovanje.

Moj ujak me očajnički želi ubiti pod svaku cijenu zbog tog novca koji je
moj pokojni otac položio u banku na moje ime.

Bio bih jako oduševljen ako mi možete odgovoriti nakon što pročitate ovaj
e-mail kako bih vam mogao dati više informacija o ovom novcu i kako će vam
se prenijeti glatko i učinkovito

Ponudit ću vam 20% od ukupnog iznosa kao naknadu za vašu pomoć i trud.
Molim vas za vaš hitan odgovor.

Lijep pozdrav
Diane Soto