pytania

adam poplawski adama at puszkadla.com.pl
Tue Mar 15 19:46:53 GMT 2022

witam

Mam na imię Adam, skończyłem 35 lata. Pomimo mojej niepełnosprawności

każdego dnia jestem osobą pogodną, mam wiele marzeń.., uwielbiam

muzyką elektroniczną oraz interesuję się fotografią. Jednak

największym moim marzeniem jest Móc Normalnie Żyć… Nie wiem, na ile

ono się spełni w moim życiu, ale ja uparcie wierzę, że moje życie

się nareszcie odmieni..

Cierpię na mózgowe porażenie dziecięce czterokończynowe, dlatego

poruszam się na wózku inwalidzkim. Cechą charakterystyczną mózgowego

porażenia dziecięcego jest postępująca patologia

mięśniowo-szkieletowa. Mówiąc prościej, bez odpowiednich ćwiczeń

następuje zanik mięśni, pogarsza się utlenienie całego organizmu,

zabiegi i ćwiczenia pozwalają na poprawę całej koordynacji ruchowej, z

którą mam największe problemy.

By móc to osiągnąć muszę jeździć na turnusy rehabilitacyjne. Jeden

turnus to wydatek 6000 zł. W moim wieku już bardzo trudno uzyskać

dofinansowanie. PFROM maksymalne dofinansowuje 1600 zł raz na 2 lata.

Jestem pełen nadziei, że dzięki Waszej pomocy uda mi się wiele

osiągnąć i zacznę normalnie żyć

Będę niezmiernie wdzięczny za wsparcie finansowe, gdyż moje skromne

środki nie pozwalają mi na rehabilitacje

fundacja avalon ul. Domaniewska 50A 02-672 Warszawa

tytuł wpłaty 825 Adam Popławski na pomoc

nr konta 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

JAK PRZEKAZAĆ 1% PODATKU?

Wypełniając odpowiednią rubrykę w rocznym zeznaniu podatkowym PIT

1 NUMER KRS: 0000270809

2 Wnioskowana Kwota nie może przekroczyć 1% po zaokrągleniu do pełnych

dziesiątek groszy w dół.

3 INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE : 825 Popławski Adam

4 Zaznaczyć Wyrażam zgodę

SMS CHARYTATYWNY Wystarczy wysłać SMS pod numer 75 165 w treści  POMOC 825 bardzo jest ważna ta treść niestety nie miałem wpływu na treść
Koszt SMSa to 6,15 zł. brutto (kwota zawiera VAT), z czego dostaje 5 zł zł
.
Z wyrazami szacunku

Adam

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com