No subject

Saul Alexander Pluas Bermudez saul.pluas at cu.ucsg.edu.ec
Fri Aug 11 21:03:22 BST 2023

Cześć,

Jestem Azim Hashim Premji, indyjski potentat biznesowy, inwestor i filantrop.

Jestem prezesem Wipro Limited. Oddaję 25 procent mojego osobistego majątku na cele charytatywne. Ponadto zobowiązałem się zapłacić pozostałe 25% włącznie
Rok 2023 do oddania. Zdecydowałem się przekazać ci 5 000 000,00 dolarów. Jeśli jesteś zainteresowany moją darowizną,

Skontaktuj się ze mną, aby uzyskać więcej informacji. Chcę również, abyście po otrzymaniu tych pieniędzy stali się częścią mojej organizacji charytatywnej, abyśmy wspólnie mogli pomóc potrzebującym.
Możesz również dowiedzieć się więcej o mnie z poniższego linku:

https://en.wikipedia.org/wiki/Azim_Premji

Skontaktuj się ze mną przez e-mail, aby uzyskać więcej informacji: azimpremji4u at gmail.com

z pozdrowieniami,
Dileepa Ranjekara.