wybacz prosze

adam poplawski kontakt at pomocadamowi.pl
Wed Jun 7 08:18:17 BST 2023

dzień dobry

Nazywam się Adam i mam 36 lat. Od dziecka cierpię na mózgowe
porażenie dziecięce czterokończynowe, co uniemożliwia mi normalne
funkcjonowanie. Mimo to, każdego dnia staram się być pogodnym i
pełnym nadziei człowiekiem, mającym wiele marzeń.

Jednym z moich największych marzeń jest możliwość prowadzenia
normalnego życia. Niestety, choroba postępuje i bez odpowiednich
ćwiczeń zanikają moje mięśnie, co prowadzi do pogorszenia całego
stanu mojego organizmu. Dlatego tak ważne są dla mnie turnusy
rehabilitacyjne, dzięki którym mogę poprawić koordynację ruchową,
z którą mam największe problemy.

Jednak koszty takiego turnusu to dla mnie ogromny wydatek - jedna
taka terapia kosztuje 6000 złotych.
 W moim wieku trudno już uzyskać
dofinansowanie, a PFROM maksymalnie dofinansowuje
 tylko 1600 złotych
raz na 2 lata. Dlatego zwracam się do Ciebie z prośbą o wsparcie
finansowe. Moje skromne środki nie pozwalają mi na regularną
rehabilitację, a tylko ona daje mi szansę na poprawę stanu mojego
zdrowia i realizację moich marzeń.

Moja pasja to muzyka elektroniczna i fotografia, ale najważniejsze
jest dla mnie móc cieszyć się życiem takim, jakie jest. Wiem, że z
Twoją pomocą moje marzenie o normalnym życiu może się spełnić.Będę
niezmiernie wdzięczny za każdą, nawet najmniejszą kwotę, którą
zdecydujesz się przekazać.

Fundacja avalon ul. Domaniewska 50A 02-672 Warszawa

tytuł wpłaty 825 Adam Popławski na pomoc

nr konta 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001 brak prowizji od wplaty

SMS CHARYTATYWNY Wystarczy wysłać
 SMS pod numer 75 165 w treści POMOC
825 bardzo jest ważna ta treść niestety nie miałem wpływu na treść
Koszt SMSa to 6,15 zł. brutto (kwota zawiera VAT),
z czego dostaje 6 zł zł

JAK PRZEKAZAĆ 1,5 % PODATKU?

Wypełniając odpowiednią rubrykę w rocznym zeznaniu podatkowym PIT

1 NUMER KRS: 0000270809

2 Wnioskowana Kwota nie może przekroczyć 1% po zaokrągleniu
do pełnych dziesiątek groszy w dół.

3 INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE : 825 Popławski Adam

4 Zaznaczyć Wyrażam zgodę

.
Z wyrazami szacunku Adam