[xml/sgml-pkgs] Cu 1 $ poti cumpara 5000 de site-uri

petru steflea steflea.petru at gmail.com
Tue Sep 11 12:11:17 UTC 2012

Salut,
Scuza-ma ca te-am luat asa repede,dar am ceva nemaipomenit sa-ti spun!
Daca te intereseaza afacerile pe net,ce ai zice daca ai avea acces si
numai pentru 7 zile la un soft care in timp de 1 minut iti face un site
cu videoclipuri,articole originale,si pe care sa ai reclama te Adsense,
benerul tau pentru Amazon si Clickbank,si sa-l indexseze in google?
Ai sa spui ca asa ceva nu poate fi adevarat.
Uite despre ce este vorba:
Cineva a lansat acest soft si pentru un timp limitat si ofera acest soft
pe o durata de 7 zile numai cu  1 $ .
Partea proasta este ca dupa aceea abonamentul doar pentru  1 luna va fi mai
mare de 90 $
Dar in timp de 7 zile poti face cate site doresti,adica cate poti.
Eu am testat aceasta oportunitate,dovada este aici:

http://puiupetru.com/ sau http://puiupetru.com/greenenergy

Deci ce face softul:
-ai 50 nise ne piata,fiecare cu 100 de posibile subnise pe care sa-ti faci
site-ul
-se seteaza pentru-autoresponder
                           - contul tau adsense,
                           - ID-ul tau Amazon si Clickbank,
                           - alegi nisa de piata si cuvintele cheie
specifice
                           - iti ridica site-ul online
                           -indexsare site si construirea a 100 backlink-uri
Toate astea in doar 1 min.Intr-o ora cate site poti sa ai?
Aici ai link-ul unde poti sa incerci afacerea.
Am uitat sa=ti spun;iti trebue un domeniu si hosting care sa zicem ca te
costa si astea ceva banuti.
Pentru cum sa setezi softul,in panoul central ai o gramada de tutoriale
video care te invata,
ce mai relativ e foarte simplu;nu iti trebue cunostinte ridicate,s-au de
loc.
poate ca nu ai;cont Adsense,cont Amazon sau Clickbank,si nici nu ai domeniu
si hosting.
Stai linistit ca cu acel dolar poti face acelas lucru ca si mine ,adica sa
trimiti
prietenilor tai aceasta informatie si vei primi 55 $ pentru fiecare individ
care se inscrie.
Tare ,nu?
La urma urmei ce mai poti face cu 1$;
aproape 2 calatorii cu autobuzul,mai putin de jumatate pachet de tigari,mai
putin decat
1 l de benzina,2 paini.
Cate din toate acestea iti pot asigura viitorul?
Ce ai zice daca ai avea 100 site pe nise de piata profitabile cu recpama ta
Adsens,Clickbank
Amazon ,sau cati din prietenii tai ar fi incantati de aceasta afacere?
Nu fii egoist si spune-le si lor.
Uite aici ai lumina ta de la capatul tunelului:

Lumina de la capatul tunelului <http://imlobby.com/go/index.php?af=1487635>l
 acceseaza acest link si,spor la bani!!!!

--
Steflea Petru
40752708004
steflea.petru at gmail.com