[xml/sgml-pkgs] Czekam na odpowiedzi Please !!!

Dr. Harry Thomas wlima at unefa.edu.ve
Thu Apr 2 23:43:11 UTC 2015

Dr Harry Thomas
Brondesbury, North West
Londyn Anglia

Drogi Przyjacielu.

Jestem dr Harry Thomas z Brondesbury, North West London, tutaj w Anglii. Pracuję dla UBS Investment Bank Londyn. Piszę wam o propozycji biznesowych, które będą z ogromną korzyścią dla nas obu. W moim departamencie, jako członek Komitetu Wykonawczego UBS Investment Bank i również Officer Chief Risk tutaj (Greater London Regional Office). Odkryłem opuszczonej sumę 15 milionów Great British funtach (piętnaście milionów Great British Pounds Sterling) na koncie należącym do jednego z naszych zagranicznych klientów zmarłego, miliarder Business Man (Late Pan Mojżesz Saba Masri) z Meksyku, który był ofiarą katastrofy lotniczej, w wyniku jego śmierci i członków jego rodziny. Saba był 51-letni. Również w katastrofie lotniczej był z żoną i synem Abrahama (Saba) i jego córka-in-law.

Wybór kontaktowania się budzi z charakter geograficzny, gdzie mieszkasz, w szczególności ze względu na wrażliwość transakcji i poufność w niniejszym wynalazku. Teraz nasz bank został czeka na którykolwiek z krewnymi, aby przyjść się do roszczenia, ale nikt tego nie zrobił. Ja osobiście przegrali sprawę w odnalezieniu krewnych do 10 miesięcy teraz, szukam Twojej zgody, aby zaprezentować Państwu jak najbliższych krewnych / Will Beneficjenta do zmarłego tak, że wpływy z tego konta wyceniono na 15 milionów funtów funtów może być wypłacona do Ciebie ,

To będzie wypłacane lub udostępniane w tych procentów, 60% do 40% mnie i dla Ciebie. Mam zabezpieczone wszystkie niezbędne dokumenty prawne, które mogą być wykorzystane do wykonania kopii zapasowej tego twierdzenia jest uczynienie. Wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić swoje nazwiska do dokumentów i zalegalizować go w sądzie, aby udowodnić Ci za prawowitego beneficjenta. All I wymagają teraz jest uczciwy współpracy, poufności i zaufania w celu umożliwienia nam patrz poprzez tę transakcję. Gwarantuję, że będzie to wykonane zgodnie z prawem rozwiązanie, które będzie chronić komputer z wszelkich przypadków naruszenia prawa.

Proszę dostarczyć mi następujące: jak mamy 7 dni, aby go uruchomić poprzez. To jest bardzo pilne PLEASE.

1. Imię i nazwisko:
2. Twój numer telefonu komórkowego:
3. Twój Adres kontaktowy:
4. Twój Wiek:
5. Płeć:

Po przejściu przez metodyczne wyszukiwania, postanowiłem skontaktować się z Tobą nadzieję, że znajdziesz to propozycja interesująca. Na potwierdzenie tej wiadomości i wskazując zainteresowanie dostarczą Państwu więcej informacji. Starania, aby dać mi znać swojej decyzji zamiast trzymać mnie czeka.

Pozdrawiam,
Dr Harry Thomas