[Python-apps-team] (no subject)

Mr Patrick Chan mokhivatal at mail.vpmegye.hu
Wed Sep 30 09:31:14 UTC 2009

URGENT BUSINESS pana PATRICK K. W. Chan!!
OD: Pan Patrick Chan W. K.
(Místopøedseda & Executive Officer)
Bank of China Limited
Hong Kong.

Já jsem pan Patrick KW Chan & místopøedseda pøedstavenstva øeditel
spoleènosti Bank of China Limited, Hong Kong. Mám lukrativní byznys fórech
zdvih spoleèného zájmu podìlit se s vámi, to znamená pøevod velkou sumu
penìz. Dostal jsem tvùj odkaz na mé cestì za ten, který jsem navrhla
obchodní vztah. Máte-li zájem pracovat se mnou do mì kontaktovat pøes mùj
soukromý e-mail (patrick.chan31 at yahoo.com.hk) Pro více informací, mìli
byste prosím pošlete mi.

Vaše jména a pøíjmení:
Telefon a fax:
Zemì:

Vaše nejbližší reakci na tento dopis bude appreciated.Sincerely,

Pan Patrick Chan W. K.

E-mail: patrick.chan31 at yahoo.com.hk