[Python-apps-team] 10 principes die uw sales verdubbelen in 1 jaar: Nog slechts 6 plaatsen ...!

Frank Segers trainingsinstituut at successeminars.be
Tue Apr 16 09:21:29 UTC 2013

Deze email nieuwsbrief werd in grafisch HTML formaat verzonden.
Als u deze tekstversie ziet, verkiest uw email programma "gewone tekst" emails.
U kan de originele nieuwsbrief online bekijken:
http://ymlp288.net/zYk7Dp

Welkom op mijn beste sales training ooit!

Wegens groot succes van de vorige editie, nu herhaling in april.
Let op, nog slechts 6 plaatsen beschikbaar !

"Hoe 10 principes van topverkopers uw sales kunnen verdubbelen in een
jaar"
www.salesimpactin1dag.be  ( http://www.salesimpactin1dag.be )

U wilt uw sales verdubbelen binnen het jaar?
U wilt scoren in moeilijke economische tijden?
U wilt gegarandeerd uw afsluitratio verdubbelen?
U wilt nieuwe inspiratie en strategieën ontdekken?
U wilt graag meer impact op uzelf, anderen en uw sales?

Vanuit research blijkt dat slechts 5% zich topverkoper mag noemen.

Wereldwijde research toont aan dat slechts 5% van de verkopers zich
echt topverkoper mag noemen.
Tijdens een zeer succesvolle sales carrière heb ik gedurende 25 jaar
het voorrecht gehad om nationale, internationale topverkopers en
succesvolle ondernemers te leren kennen en heb ik vooral hun
strategieën ontdekt waarmee ze echt het verschil maken.

Het goede nieuws?... Ook U kan tot die 5% behoren!
Ik wil deze kennis met u delen! De (strategie) stappen die
topverkopers nemen om succesvol te zijn kan u vergelijken met deze van
een topkok die een fantastisch gerecht maakt. Daarvoor heeft hij
natuurlijk de goede ingrediënten nodig. Hij dient vervolgens ook een
juiste syntax (volgorde en timing) te maken om succesvol te zijn. Ik
heb voor u de verkoopsingrediënten in de juiste syntax gegoten en
omgezet in een uniek programma. Maakt u het verschil?. Ik engageer me
om u in no-nonsense stijl de juiste strategie aan te reiken.

Unieke aanpak: interactieve dagtraining en persoonlijke
coachingsessie!
Deze zeer interactieve training (waarbij we het aantal deelnemers
limiteren tot maximum20 deelnemers) is uniek omdat we u 6 weken later
zullen opvolgen met een persoonlijke coachingsessie om een
topresultaat te garanderen. Waarom volgen wij u op? Het versterken van
uw commerciële competenties is ook een kwestie van
gedragsverandering, mentale eigenschappen en vooral herhaling. Vanuit
ondervinding weet ik dat een "One-shot-training" helemaal niet
voldoende is. U zal het merken,... na één maand zal u al meer én
beter verkopen. Dat beloof ik u!

Voor wie is deze training bestemd?
Deze training is ideaal voor u. Tenminste als u topresultaten wenst te
behalen en als u beseft dat herhaling de basis voor elke vaardigheid
is. Wij hebben reeds meer dan 2000 enthousiaste deelnemers mogen
verwelkomen waaronder: ondernemers, zelfstandigen, buiten- en
binnendienst-verkopers, accountmanagers & retailverkopers.

Twijfel niet! Schrijf nu in en verzeker uw plaats aan
vroegboekkorting.
 www.salesimpactin1dag.be (
http://http//www.salesimpactin1dag.be/pages/137357/Inschrijven.html )

Om een sterke interactiviteit en actie-gerichte aanpak te garanderen,
zijn de plaatsen beperkt tot 20 personen.

Ik kijk er alvast naar uit u persoonlijk de 10 principes van
topverkopers aan te leren.

Inspirerende groeten,
Frank Segers

PS. Iedere deelnemer krijgt gratis mijn boek Impact !

Nieuwsbrief: Frank Segers TrainingsInstituut (
http://www.franksegers.be )

 Stuur deze email door naar een collega (
http://ymlp288.net/forward.php?id=Yk7Dp&e=python-apps-team@lists.alioth.debian.org ) let op! niet naar uw
concurrent !

U ontvangt deze uitnodiging als abonnee op de nieuwsbrief.
Indien u geen berichten meer wenst te ontvangen zie lager om u uit
te schrijven.