[Python-apps-team] Luchtfoto's en videos van West-Vlaanderen - Vol photo et vidéo

Simon Schmitt - Globalview, photographie aérienne globalview at skynet.be
Mon Mar 25 15:29:43 UTC 2013

Beste,

Ik ben momenteel in volle voorbereiding van een nieuwe vlucht boven uw regio, met mogelijkheid tot foto - en video - opnames. De helikoptervlucht zal eind april of in de loop van de Maand mei 2013 plaatsvinden, van zodra de plantengroei terug lentekleuren aanneemt.

Hieronder vindt u alle technische en financiële details van dit aanbod:

Het basispakket houdt het volgende in:

- Een voorafgaande briefing en verkenning van de locatie.
- Alle kosten (helikopter, piloot, fotograaf en vormgever) voor het maken van kwaliteitsvolle luchtopnames.
- De grafische optimalisering van de beelden: DxO©, Aperture© & eventuele kleine retouches met Photoshop©.
- De aankoop van de rechten voor een onbeperkt gebruik van de beelden (druk op groot formaat, publicatie, web, enz.)

Alle HighRes beelden van 36,3 miljoen pixels (meestal 30 tot 40 foto's per site, vanuit alle richtingen; hoeken, focus en hoogte in functie van uw wensen) worden u op DVD geleverd, in de gewoonlijke digitale formaten TIFF en/of JPEG 300dpi (en indien nodig ook de RAW bestanden).

> Voor dit basispakket wordt per site een forfaitaire prijs van 615 euro excl. BTW (BTW 21%) aangerekend.
Er is ook een mogelijkheid tot het maken van gyrostabilized videofragmenten in Full HD (prijzen in functie van uw vraag).

Indien u interesse heeft in dit voorstel, gelieve voor 2 april met me contact op te nemen. (uiterste datum voor de organisatie van de plaatsverkenningen).
NB, voor mijn Nederlandstalige klanten: Omdat ik Frans ben en uw moedertaal niet voldoende beheers, zal ik enkel in het Frans en het Engels met u kunnen uitwisselen. Gelieve me hiervoor te verontschuldigen.

Als u nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om rechtsreeks met me contact op te nemen op het nummer 0472 800 900, of onze website (met meer dan 80.000 luchtfoto's van de Benelux) te raadplegen http://www.globalview.be.

Ik hoop in de toekomst met u te kunnen samenwerken!

Met vriendelijke groet,
Simon Schmitt, Luchtfotografie.
GSM: +32/472 800 900
simon at globalview.be

GLOBAL VIEW Sprl - http://www.globalview.be
Rte de Perwez, 144. 5310 Aische-en-Refail
TVA: BE 0477 863 669
---
U krijgt dit bericht omdat het u mogelijk kan interesseren. Gelieve ons te verontschuldigen indien het u eender welk ongemak heeft veroorzaakt. Om niet meer van onze vluchten op de hoogte te worden gehouden: klik op volgende link http://www.globalview.be/n/bl/?e=python-apps-team@lists.alioth.debian.org&c=WestVL_Mar2013 Uw adres zal automatisch uit ons bestand worden verwijderd.

Bonjour,

pour information, je prépare actuellement un nouveau vol photo (et vidéo!) sur votre région; Les prises de vues en hélicoptère seront réalisées à la fin Avril ou courant Mai 2013 avec l'arrivée de la végétation printanière.

Au cas ou cela serait susceptible de vous intéresser, voici ci-dessous les  détails techniques et financiers de l'offre.

La mission type comprend:

- Un briefing préalable sur place avec vous, lors du repérage de votre site.
- Tous les frais d'hélicoptère, pilote, photographe & graphiste, nécessaires à la bonne réalisation de vos vues aériennes.
- L'optimisation graphique des images: DxO©, Aperture© & petites retouches éventuelles Photoshop©.
- La cession des droits pour toutes vos utilisations (impressions grand format, publications, web, etc...), ceci pour une durée illimitée.

L'ensemble des clichés très Haute Définition de 36,3 millions de pixels (généralement 30 à 40 photos par site, sous toutes les directions; angles, focales et altitudes variables suivant vos désidérata) vous sont au final livrés sur DVD, aux formats numériques usuels TIFF et/ou JPEG 300dpi (et Fichiers natif RAW si besoin).

> Dans le cadre de ce vol, le tarif forfaitaire pour l'ensemble de la mission telle que décrite ci-dessus est de 615 euros HTVA par cible (TVA 21%).
Notez qu'il est également possible de réaliser à cette occasion des séquences vidéo gyrostabilisées en Full HD (tarif suivant demande).

Si cette proposition vous intéresse, merci alors de bien vouloir prendre contact avec moi avant le 2 avril, date limite pour vos réponses afin d'organiser les repérages.

Et bien sur, s'il vous reste des questions, n'hésitez pas à m'interroger directement au 0472 800 900, ou à surfer sur notre site web (à ce jour, plus de 80.000 clichés aériens sur le Benelux y sont présentés): http://www.globalview.be.

Espérant avoir l'occasion de vous apporter prochainement entière satisfaction!

Cordialement,
Simon Schmitt, Photographie aérienne.
GSM: +32/472 800 900
simon at globalview.be

GLOBAL VIEW Sprl - http://www.globalview.be
Rte de Perwez, 144. 5310 Aische-en-Refail
TVA: BE 0477 863 669
---
Vous avez reçu cet email car je pense qu'il est susceptible de vous intéresser; Toutefois si cette information vous a occasionné un quelconque désagrément, je vous prie de bien vouloir m'en excuser; Pour ne plus être tenu informé des vols en préparation, veuillez alors simplement cliquer sur le lien suivant: http://www.globalview.be/n/bl/?e=python-apps-team@lists.alioth.debian.org&c=WesttVl_Mars2013 et votre adresse sera automatiquement supprimée de ma liste d'envoi.