[Python-apps-team] Cadeautip van de Sint

Barbara barbara at fluffyking.com
Fri Nov 28 15:57:56 UTC 2014

Deze email nieuwsbrief werd in grafisch HTML formaat verzonden.
Als u deze tekstversie ziet, verkiest uw email programma "gewone tekst" emails.
U kan de originele nieuwsbrief online bekijken:
http://sendmail.itdude.be/zfVIIK

View this email online ( http://sendmail.itdude.be/zfVIIK )

Bezoek webshop ( http://www.fluffyking.com/ )

HET UNIEKE GESCHENK VOOR GROOT EN KLEIN

Fluffy King is een Belgisch bedrijf dat de leukste en meest originele
FluffyKing’s dierenkoppen creëert. Een reeks aan knuffel of plushe
dierenkoppen: wilde dierenkoppen, bosdierenkoppen en huisdierenkoppen.
Een zéér ruim aanbod en iedere zijn favoriete plushe knuffel.

*Tip voor Sinterklaas en Kerstmis

Bezoek onze webshop ( http://www.fluffyking.com/ )

CHARLES

Ik ben de koning van de jungle! Ik behoor tot de katachtigen. Mijn
fluffy manen zijn zacht en geven een imposant uiterlijk. Je kan me
vinden in delen van Afrika.

Bezoek Charles (
http://www.fluffyking.com/plushen-fluffyking/fluffy-dierenkoppen/charles/
)

OLIVIER

Ik ben een panda en ik behoor tot de beren. Ik ben zeer geliefd maar
toch zijn we niet meer met zoveel. Ik eet voornamelijk planten als
bamboe.

Bezoek Olivier (
http://www.fluffyking.com/plushen-fluffyking/fluffy-dierenkoppen/olivier/
)

MATTHIAS

Ik ben groot, stevig gebouwd en ik heb een dikke bruine vacht zodat
ik zeker geen koud krijg. Ik eet graag planten en vissen en hou een
lichte winterslaap. Verkleed je als een bruine beer en wij worden
vrienden!

Bezoek Matthias (
http://www.fluffyking.com/plushen-fluffyking/fluffy-vermommingen/matthias/
)

LEOPOLD

Vermom je als mijzelf, de triceratops. Ik ben een prehistorisch dier
die héél lang geleden leefde, nog voor de mens op aarde was. Jij kan
ervoor zorgen dat wij terug even leven door jezelf te vermommen als
een dinosaurus.

Bezoek Leopold (
http://www.fluffyking.com/plushen-fluffyking/fluffy-vermommingen/leopold/
)

WWW.FLUFFYKING.COM ( HTTP://WWW.FLUFFYKING.COM/ )

Copyright  2014 www.fluffyking.com, Alle rechten voorbehouden.
Dit is een commerciële mail.
Geen interesse in onze nieuwsbrief? uitschrijven ( http://sendmail.itdude.be/ugjwmyejgsgwsjuqbgyqwggeehewe ).