[Python-apps-team] Opleiding Outlook efficiënt e-mailbeheer en Timemanagement + OneNote

Beta Consulting info at betaconsulting.be
Mon Sep 19 07:55:05 UTC 2016

Deze email nieuwsbrief werd in grafisch HTML formaat verzonden.
Als u deze tekstversie ziet, verkiest uw email programma "gewone tekst" emails.
U kan de originele nieuwsbrief online bekijken:
http://ymlp16.com/zu7zN7

*
*
*
*

Geachte Mevrouw, Mijnheer,

Leer op een deskundige manier met Outlook werken dankzij onze
opleiding “Outlook efficiënt e-mailbeheer en Timemanagement”.
Outlook is de belangrijkste communicatie tool van uw bedrijf geworden.
Leer eveneens de prachtige nieuwe tools van Outlook 2010, 2013 en 2016
die u zeer veel tijd doen besparen. Wenst u ook 1 uur per dag te
besparen zoals Jacqueline in onderstaande mail?

Zaaien om te oogsten !!!

Agenda Outlook efficiënt e-mailbeheer en Timemanagement

·      09:00 – 10:30 Nieuwe manier van werken in Outlook, verlies
niet langer tijd met het ordenen van mails.

·      10:30 – 10:45 Break

·      10:45 – 12:00 Efficiënt e-mail beheer en gebruik van
macro’s, autotekst, Snelonderdelen, snelle stappen

·      12:00 – 13:00 Lunch

·      13:00 – 14:30 Beheer van agenda en taken +belangrijke opties

·      14:30 – 14:45 Break

·      14:45 – 16:00 Demo OneNote voor dossierbeheer, en het
notuleren tijdens vergaderingen + de interactie met Outlook.

Locaties en data:

17/10    Holiday Inn Express Hasselt

18/10    Novotel Gent Centrum

20/10    Hotel Fevaca in Willebroek

21/10    Van der Valk Brugge-Oostkamp

08/11    Novotel Leuven

09/11    Hotel Van der Valk Nijvel (Franstalig)

10/11    Park Inn hotel te Luik (Franstalig)

Prijs: € 197/dag p.p. (incl. lunch, excl. Btw)

Aanmelden kan door deze mail te beantwoorden. Gelieve hierbij de datum
van opleiding, uw facturatiegegevens en ook uw btw-nummer te
vermelden.

Uw inschrijving tot deze opleiding kan echter niet geannuleerd worden
daar de plaatsen beperkt zijn.

Deze opleiding komt niet in aanmerking voor de KMO-portefeuille.

Hoogachtend,

Philippe Van Migem

Zaakvoerder

βeta consulting bvba

Madeliefjesstraat 102

1850 Grimbergen

Info at betaconsulting.be

www.betaconsulting.be

Getuigenis:

Hallo Philippe,

Het was even een stap, maar ik heb al mijn mappen onder gebracht in
behandelde mails. Het scheelt mij nu al 1 uur per dag!

Dank je wel voor de praktische training.

Met vriendelijke groeten,

Jacqueline Scherpenzeel