[Python-apps-team] Wat is dit?

Johnny Verkuringen jozef at europesegoudstandaard.com
Mon Jul 2 14:17:47 BST 2018

Beste,

Jullie krijgen van mij al weken, maanden, jaren berichten aan
over zowel financieel als economisch nieuws, maar ook over
interessante gouden en zilveren in aanbod.

Maar over het volgende heb ik nog nooit gesproken : ( kijk goed
naar de foto's )

![1]![2]![3]![4]

Dit is een plezierige, leuke, mooie, maar vooral zekere en
veilige manier van beleggen en investeren.
**Een manier van beleggen die in België nagenoeg ongekend is.
Toch zijn dit type munten de meest zekere, veilige en vooral
rendabale manier van investeren.
**

Zoals sommigen onder jullie weten is Europese GoudStandaard
wereldleider op vlak van gouden numismatische munten.
Een aantal mensen vraagt mij al tijden waarom we deze kennis en
know how niet delen met onze klanten en lezers.

Een aantal redenen hiervoor waren, dat in dit type business heel
wat tijd kruipt en dat deze materie nogal technisch en moeilijk
is om zomaar op mail uitgelegd te krijgen. Een ander feit is,
omdat deze markt ( dit type munten) zo vluchtig is. Dit type
munten wordt zeer snel opgemerkt op de markt en zijn steeds weer
snel verkocht.

Maar goed, we zullen eens een test doen.
En indien er voldoende aandacht, lezers en geïnteresseerden zijn
mogen jullie in de toekomst meer van deze dingen verwachten van
mij.

Hetgene jullie nu gaan leren is niet alleen een hele plezierige
en veilige manier van investeren en beleggen, het brengt ook goed
op, op termijn. MAAR je moet ook bereid zijn om te leren.

En dat is één van de dingen waar meestal het schoentje wringt.
Bij U niet? ok, we zullen zien hoeveel mensen er meegaan.

Degene die met plezier veilig, zeker en vooral met opbrengst wil
beleggen, [**VOLG mij >**][5]

Directie Belgium
Europese GoudStandaard
Rubensstraat 104