[Python-apps-team] Voor degenen die iets begrijpen van de ontwikkeling van waarde

Johnny Verkuringen jozef at europesegoudstandaard.com
Wed Oct 24 12:31:46 BST 2018

Beste,

Speciaal voor de liefhebbers en kenners van munten die
gelimiteerd in oplage worden geproduceerd gecombineerd met hoge
kwaliteit en populariteit, voeg ik hierbij een link.

Dit is is een link waarachter je alle ZILVEREN MUNTEN zal vinden,
die momenteel reeds beschikbaar zijn van het slagjaar 2019.

Waarom kan het zo belangrijk of interessant zijn om de ganse
lijst door te spitten?
Zoals sommigen onder u weten, maar anderen misschien niet, zitten
hier heel wat "juweeltjes" bij waarvan je op voorhand weet dat ze
op zeer korte tijd verdubbelen in waarde alleen al door hun
extreem lage oplage en populariteit. ( nog los van de
edelmetaalwaarde )

Heel wat van de betreffende munten zullen dan ook reeds
uitverkocht zijn NOG voor het jaar 2019 start.
Daarom hierbij reeds de link van wat ik momenteel reeds kan
verkrijgen, zodat je er als eerste bij bent nu en nog kan kiezen
wat je wilt en de prijzen nog niet zo omhoog geschoten zijn.

Als je geld wilt verdienen, kies er dan NU jou mooiste uit voor
ze zijn uitverkocht.
Lert op onderaan, het zijn 3 paginas.

Ik kom zo snel mogelijk met een vergelijkbare lijst, maar dan met
de gouden munten.

[**LIJST VOORLOPIGE BESCHIKBARE ZILVEREN MUNTEN SLAGJAAR
2019**][1]

Succes,

Johnny Verkuringen

[1]: