[Python-apps-team] Hoeveel goud moet je nu echt bezitten voor de aankomende reset?

Johnny Verkuringen jozef at europesegoudstandaard.com
Thu May 23 08:04:17 BST 2019

Beste,

Volgende vragen worden beantwoord :

1. Iedereen zegt altijd dat 10% van uw spaargelden investeren in
goud of zilver voldoende is. Behoud ik daarmee mijn koopkracht en
waarde van mijn geld na de reset? Is dat echt genoeg?

2. Welk effect heeft een hyperinflatie op mijn land, mezelf en
mijn geld?

3. Wat voor gevolgen zal constant geld "bijprinten" hebben op de
waarde van ons geld?

4. Waarom kopen China, Rusland, India enz plost zoveel fysiek
goud aa?

5. We hebben in het verleden al meerdere keren een monetaire
reset gehad. Wat waren de gevolgen toen en wat zijn de
verschillen met nu?

6. Hoe beveilig en bescherm ik mijn geld en vermogen bij de
aankomende crisis en reset?

7. Ja, goud en zilver, maar wat juist, welke strategie

[**HOEVEEL GOUD EN ZILVER ZIJN VOLDOENDE VOOR DE AANKOMENDE
CRISIS EN RESET**][1]

Met vriendelijke groeten,

Johnny Verkuringen
CEO - Europese Goudstandaard