[Python-apps-team] Even een serieuze vraag

Johnny Verkuringen johnny at europesegoudstandaard.be
Mon Feb 17 09:35:25 GMT 2020

Hallo,

Een mailtje van Johnny Verkuringen van Europese GoudStandaard.
Ik wil je iets belangrijks vragen...

Je hebt van mij of ons in het verleden al één of meerdere mails toe
gekregen.
En eigenlijk wil ik graag weten of je van mij in de toekomst nog mails
wilt ontvangen.

In de toekomst gaan we onze communicatie veranderen gericht op onze
geëngageerde lezers en klanten.

We willen onze lezers informeren en sensibiliseren over feiten die u
niet bereiken via de reguliere media.
Onze bedoeling is dat u met deze informatie ook werkelijk iets bent er
er ook iets mee doet. Daarom beloven we u informatie met echte waarde in
de toekomst.

Kortom we willen dus een meer besloten groep van lezers bereiken, dan nu
het geval is, waarmee we meer een gemeenschappelijk doel en visie
nastreven.

Hoort u wel of niet thuis in deze groep?

Zoja, dan hoeft u niets te doen. U ontvangt op regelmatige basis
informatie via onze nieuwsbrief.

Indien nee, gelieve u uit te schrijven op onze nieuwsbrief zodat u geen
onnodige informatie meer ontvangt van ons. ( rechts onderaan)

Alvast bedankt voor uw begrip,

Johnny Verkuringen
CEO Europese Goudstandaard

Johnny Verkuringen
Marktanalist Europese GoudStandaard
johnny at europesegoudstandaard.be

Don't want future emails?

Unsubscribe

Sent to python-apps-team at lists.alioth.debian.org

Uitschrijven:
http://europesegoudstandaard.acemlnc.com/proc.php?nl=19&c=69&m=111&s=e6d42bc809e179db4d0184e851479863&act=unsub

Europese GoudStandaard, Sint Martinusstraat 22, 2470 Retie, België