[Qa-debsources] From Nick

Nick Crule ncrule at lelitik.com
Fri Jun 18 15:44:55 BST 2021

Nick Crule,
NatWest Bank London.

Prosim vašo pozornost, da bi vam danes poslali e-pošto. Sem gospod Nick Crule, izvršni direktor banke NatWest. Zvedel sem za (Renato Ribeiro) brazilskega milijonarja, ki je umrl med zemeljskim plazom v Braziliji januarja 2010 in ima kreditno stanje v višini 12,7 milijona GBP. Imam ustrezne podatke, da bi lahko zahteval ta sklad brez težav, vendar mi je bančno osebje zavrnilo dostop do tega zahtevka. Sprejmite mojo ponudbo kot „upravičenec" in bodite prepričani, da boste brez pravnega prenosa na svoje ime in račune brez sumov zaslužili 40% sklada za pomoč pri uresničitvi posla. Po sprejetju pošljite (svoje polno ime, naslov za stik in vašo telefonsko številko.), da lahko sklad prijavim z vašimi podatki kot upravičenec in dvignem odobritve prenosov na vaše izbrane račune. Odgovorite na moj zasebni e-poštni naslov: ali pokličite na moj mobilni telefon: +447761710530, da se pogovorimo o podrobnostih.

Hvala v pričakovanju vašega takojšnjega odziva.

Prijazni pozdravi,
Nick Crule
Višji operativni direktor,
Komercialno in zasebno bančništvo