[Qa-debsources] Snelle vraag

Claus Alders claus at wehandelen.nl
Tue Sep 3 14:21:46 BST 2024

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb net uw website  bekeken, maar kon niet vinden of u open bent...

Ik vond uw foto's erg mooi, maar het viel me op dat u niet veel recensies op Google Maps heeft. Ik wil je graag helpen om meer bezoekers naar je website en Google te trekken.

Daarom dacht ik, ik maak gratis een nieuw ontwerp voor u, misschien vindt u het leuk. Is dit iets waar u naar op zoek bent?

Laat het me weten als u het wilt zien; het eerste ontwerp is al klaar. Zo niet, geen probleem, ik kan het gewoon verwijderen. :( Laat het me weten.

Alvast bedankt,
Claus

Verzonden vanaf mijn iPhone