[Rsbackup-maint] o zi buna

dr.werner14@gmail.com csikoscsikos28 at gmail.com
Thu Jul 11 10:43:23 BST 2024

Atenție: Beneficiar al fondului, am fost autorizați de către Banca de
Investiții a Uniunii Europene din Londra și FMI să investigăm motivul
deportării inutile a fondurilor autorizate legal. În timpul nostru
investigație, am descoperit că plata dvs. a fost întârziată de o bancă
coruptă Funcționari care încearcă să vă redirecționeze fondurile în
conturile lor personale.

Pentru a evita acest act dubios, suntem de acord cu europeanul londonez
Banca de Investiții și Fondul Monetar Internațional (FMI) că putem procesa
și controla această plată. Evitați să aveți situații disperate Băncile și
alte autorități în materie penală.

Am primit o garanție de plată irevocabilă pentru dvs. (FMI).
Plată. Dorim să vă informăm că Banca Europeană de Investiții a decis să
despăgubească în...