[Debian-med-packaging] Kedves Szeretett Krisztusban,

Grace Onyeoma graceonyeoma01 at gmail.com
Wed Nov 25 13:58:32 UTC 2015

Kedves Szeretett Krisztusban,

Én vagyok Mrs. Grace Onyeoma idősödő özvegy, akik hosszabb ideig betegség. Van néhány alapok én örökölt a férjem, az összeg US $ 8400, 000,00 és szükségem volt egy nagyon őszinte és istenfélő keresztény amely az alap igénybevételére irányuló Isten munkáját, találtam meg e-mail címét az interneten, és úgy döntött, hogy Önnel a kapcsolatot . Kérjük, ha képes lenne használni a forrásokat az Úr munkája, kedvesen válaszol a további részleteket.

Továbbra is Áldott az Úr.

Mrs. Grace Onyeoma