Niska pozycja strony - lists.alioth.debian.org w Google

Ekspert SEO - Mikołaj Majewski majewski.m at agencysem.pl
Tue Jun 22 08:04:38 BST 2021

Dzień dobry,

postanowiłem napisać do Państwa, ponieważ zauważyłem, że w witrynie - lists.alioth.debian.org należy dokonać kilku ważnych zmian odnośnie SEO.

Dzięki temu witryna będzie lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania, co istotnie przełoży się na liczbę osób, które ją odwiedzą. Chętnie Państwu w tym pomogę. Zajmuję się profesjonalną obsługą SEO na co dzień.

Należy sobie uświadomić iż wartościowy ruch na stronie przełoży się na zwiększenie świadomości marki wśród klientów Państwa firmy. To doprowadzi z kolei do zwiększenia ilości klientów, a na tym z pewnością Wam zależy.

Jeżeli są Państwo zainteresowani, to proszę wysłać do mnie maila o treści: TAK. Sporządzę dla   Państwa indywidualne rozwiązanie, dopasowane do strony - lists.alioth.debian.org.

_____
Serdecznie Pozdrawiam
specjalista ds. pozycjonowania

Majewski Mikołaj