[Qa-debsources] Kiireellinen vastaus

maria Frederick mariafrederick28 at yahoo.com
Tue Jul 14 10:51:16 BST 2020

Olen rouva Maria Frederick, olen sairas nainen, jolla todettiin syöpä kuusi vuotta sitten. tärkein syy sinuun yhteyttä on, koska haluan uskoa sinulle 8,2 miljoonan punnan hyväntekeväisyyshankkeen, tiedän, että tämä saattaa kuulostaa sinulle niin oudolta ja myös erittäin riskialtiselta, että voin tarjota tällaisen ehdotuksen muukalaiselle sähköpostitse, mutta tämä on viimeinen keino saada tämä aikaan. Etsin luottohenkilöä, joku auttamaan viimeisen toiveeni täyttämisessä. Toivottavasti lukea sinulta. Arvostan epäitsekästä käyttäytymistäsi vähemmän etuoikeuden suhteen. En tiedä, voisitko auttaa sinua luotettavasti. Odotan lukevani sinulta pikaisesti, koska aika on olennaisesti johtuen minulla olevasta rajoitetusta ajasta ja huonosta terveydentilastani.Kiitos,Maria Frederick